Sidvisningar förra veckan

7 juni 2011

Hot in here

Ligger här i sovrummet med fläkten på och en känsla av att vilja krypa ur mitt skinn.
Jag älskar sommaren men i så här gamla hus blir det varmt som i en bastu. Puh.
Agnes har äntligen somnat och sussar i bara blöjan.
Hon fick för sig att vara vaken i 7 timmar i sträck innan John Blund kom.
De är de där jäklans framtänderna som är på väg. Vi märkte det igår. Gnäll,aptitlöshet och diarré. Och vasst mot fingrarna i överkäken.
Stackars.

Hyrde den där tonårsfilmen Eclipse igår, tredje filmen i Twilight-sagan.
Den var så patetisk att jag nästan stängde av efter 10 minuter.
Två killar som slåss om en tjej, ett välbekant koncept. Dock är det patetiskt hur den här Bella framställs i filmen. Som ett mesigt våp, en trofé. Alla vill ha henne.
Jag gillar vanligtvis vampyrtema men detta blir för mycket. Och som Edward stirrar på Bella med sina trånande och lysande röda vampyrögon. Halva filmen går ju ut på det. Jag höll på att skratta ihjäl mig.
Jag är en sann romantiker men jag förstår mig inte på kärlekshistorien i filmen, den träffade inte rakt i hjärtat.
Kanske är det bara jag som håller på att bli gammal...

Nu hörde jag ljud från nedervåningen. Kanske Zlatan som gjort hattrick?
Henning är på besök.

Nä nu ska jag sluta svamla. Det är en dag imorgon med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar