Sidvisningar förra veckan

11 december 2010

Härliga lördag

Idag har Agnes dygnsrytm rättat till sig. Hon är sig själv igen med andra ord.
Sen vet man ju inte när den rytmen förändras men hon är i allafall inte övertrött längre utan har sovit ikapp.

Nyss var vi ute på en underbar vagnpromenad hela familjen, synd att solen inte sken bara!

Kl 15.00 är det VM-final i innebandy mellan Sverige och Finland, spännande!
Jag tippar på vinst med 5-4 till Team Sweden.

Agnes kan nu följa föremål med blicken och fixera dem. Hon låg på mage där hon lyfte upp huvudet och vred det från sida till sida. Det är härligt med utveckling!

Vad gäller julklappar så har jag total idétorka. Jag brukar annars tycka att det är jätteroligt att ge bort saker och vill gärna att gåvor ska vara personliga. Nu råder total torka. Förutom till Agnes förstås...vill köpa hela polar'n och pyrets sortiment, de har så underbart färgglada kläder. Vill inte att Agnes bara ska ha en massa rosa kläder bara för att hon råkar vara av kvinnligt kön..
Mange fick ett presentkort där i julklapp av sitt jobb, bra grej!

Nä nu ska jag klappa katter, krama min familj och drömma om värme och segling, som jag alltid gör när det är vinter. Nästa sommar ska Agnes få känna doften av saltvatten, höra måsarnas skri och vaggas till sömns i farleden.

Längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar