Sidvisningar förra veckan

8 december 2010

God lunch i G-sunda

Idag spenderade jag och underbara Agnes dagen i Gottsunda med utomordentligt trevligt sällskap i form av Sara och hennes lilla Maja. Jag och Sara är bekanta genom en gemensam vän och har inte umgåtts tidigare men det ska med all säkerhet ändras på efter idag!

Det slog mig i bilen hem att jag faktiskt är någons mamma. En liten flicka kommer att växa upp med mig som förälder. Det var en häftig känsla.
Hoppas bara att man sköter sig nu så att Agnes i framtiden säger att hon haft en lycklig barndom. Det är min dröm.

Nu orkar jag inte skriva mer. Om jag ska vara ärlig så skriver jag många av mina inlägg typ tre dagar i efterhand. Jag erkänner!
Men det är svårt att alltid ha tid och inspiration. Framför allt tid.

Nedan kommer en fin bild på Saras söta lilla Maja






Puss på er

1 kommentar:

  1. Japp då är vi två som skriver i efterhand. Behöver ju ingen veta eller hur?

    SvaraRadera