Sidvisningar förra veckan

7 december 2010

Hon log!

Agnes log idag, det mest strålande tandlösa leendet ni kan tänka er. Och nu menar jag inte det ofrivilliga leende bebisar gör när de typ kissar på sig ,utan ett svarsleende. Jag sade: -Heeej Agnes (med min ljusaste lenaste röst)det är jag som är din mamma! Och ungen log. Hon verkar ha full koll på att vi hör ihop. Det är mammas barn det!

Sen spydde hon. På samma sätt som jag när jag var tonåring och var olovligt berusad på hembränt bakom en gran. (Oops, censur)
Det är mammas barn det!

Nu har hon just avslutat ett 4 timmars sovpass och är pigg som en lärka. Så nu ska väl mamma sjunga en av sina påhittade sånger för henne. De börjar oftast med :- Agnes Pagnes vad du är söt...och så fortsätter de i all oändlighet...jättevackra är de...mycket kreativa...

Kanske borde gå och borsta håret nu. HAr egentligen ingen ursäkt för att detta inte har blivit gjort idag. Mitt hår skulle kunna vara nyklippt, nyfärgat och uppsatt i bröllopsfrisyr med tanke på hur mycket den här lilla damen sover...Notera att hon även sover 10-12 timmarspass på nätterna. Så någon sliten småbarnsmorsa känner jag mig inte som - än. Men jag ser garanterat ut som en.

Denna är dagens låt hemma hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar