Sidvisningar förra veckan

24 oktober 2010

v 40 + 3

Det har varit en bra helg.
I fredags fyllde jag 27 år. Liten Tessan har blivit stor. Jag firade med en prinsessbakelse från Hemköp i Björklinge. Var i övrigt så otroligt matt och trött den dagen att jag knappt orkade svara i telefon när släkt och vänner ville gratulera. Tröttheten blir alltmer kännbar och svårhanterbar. Det är inte roligt att vilja sova hela tiden. Jag antar att det är dags att passa på för sen får man väl inte sova ordentligt på länge. Känner mig bara så lat och lite sunkig.
Mjukisbyxor mjukisbyxor hela dan, trallalla.
Mest är jag bara så less på att ha stor mage och lite besviken på att bebis inte kom i torsdags. Jag har alltid haft svårt med tålamodet, Är väl en del av mitt DNA. Just nu känns det som om bebis aldrig kommer ut, att jag kommer att vara gravid i all evighet. Samtidigt vet jag ju att hon kommer när hon kommer och det finns ingenting att göra åt det. Men som vi längtar!



Annars har vi vilat mest i helgen. Vår skorstensfria öppna spis kom med DHL i fredags, den kommer garanterat bli en mysfaktor att räkna med i vinter! Ska bara köpa lite spisbränsle...



Kikade in en sväng på en av mina favoritsajter, konstbolaget.se
Där finns galet många fina alster man gärna skulle pryda väggarna med härhemma. Jag brukar dock mest titta, lägger aldrig några bud eftersom att jag inte riktigt hittat "den rätta än". Fram till igår. Konstnären Gunilla Mann.
Underbar! Jag blir glad varje gång jag ser hennes tavlor. Tydligen har hon en egen hemsida med e-butik där man kan handla. Kanske man skulle öppna plånboken lite på glänt och förgylla sitt hem..



Sist men inte minst sänder jag en tanke till alla hemlösa små kissar som fryser därute i mörkret. Ni är inte bortglömda.
Har du en slant att avvara och ett mobilabonnemang? Skänk gärna en till Stockholms katthem. De är helt beroende av ideella medel och kämpar för varje katt.
För att skänka 25 eller 50 kr kr skriv katthem 25 respektive katthem 50 och skicka till till nr 72550.
Det har jag gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar