Sidvisningar förra veckan

17 augusti 2011

Fågelsången








Idag har jag och Agnes varit till stan och fikat på Fågelsången tillsammans med
halva ortopeden och deras små telningar. Nu ljög jag lite, halva ortopeden var väl kanske lite och ta i men det kändes så! Det var mysigt och trevligt och Agnes hade roligt då hon fick låna lilla J:s bitring. Nya leksaker är alltid populärt hos min lilla dam!
Sen tog några av oss en tur på stan. Inne på Lindex fyndade jag en randig tröja till Agnes, såklart. Eller fyndade och fyndade. Nu ljög jag lite igen. Den kostade nästan 80 kr. Men det känns liksom bättre om jag kallar den för fynd. I allafall när jag berättar för pappan, som tycker att det rycker lite väl mycket i min shoppingtarm ibland...

Såg ett knallrött läppstift från Make up Store inne på Kicks. Det var den mest perfekta röda nyans mitt öga skådat. China Red. Vad nu det betyder, vadå Kinaröd? Är det ett kommunistläppstift? Kinas flagga är ju iofs röd. Vissa saker är det väl kanske meningen att man inte ska förstå.
Jag lyckades stå emot impulsen idag men nästa gång åker det med! Next time you are mine China Red..

Nu ska jag och Agnes göra lite nytta här hemma. Golven ska få sig en rejäl omgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar