Sidvisningar förra veckan

18 augusti 2011

Den här hajen heter inte Kaj

Charlie kan man träffa på om man är hemma hos en av mina absolut närmaste vänner, Lovisa. Han är en väldigt mjuk IKEA-haj. Ganska söt är han också.
Ikväll var undertecknad bjuden hem till dem på middag. Härligt va!
Jag kom dit med dessert,lättöl och ett glatt humör.
Det skrattades och diskuterades. Alla möjliga ämnen avhandlades. Högt och lågt.



Det är fantastiskt att få åka iväg och bara vara i goda vänners lag då och då.
För mig är det en nödvändighet. Jag är fortfarande precis samma person som jag var innan jag fick barn. Lite mognare kanske, och med en liten människa i mitt liv som alltid kommer först. But still me.
Nästa fredag ska jag åka och hälsa på min allra närmaste vän. Sara. Hon bor i Stockholm och jag längtar redan så att jag dör lite.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar