Sidvisningar förra veckan

1 augusti 2011

Augusti

Idag åkte pappan och jobbade i ottan, efter 4 härliga semesterveckor.

Jag och Agnes var väl mindre nöjda med det men det känns ändå ok. Detta eftersom att pappaledigheten stundar och då kommer jag att arbeta 85 % natt, vilket innebär mycket familjetid!

Idag var det riktigt varmt ute. Hade jeans på mig när jag och Agnes var ute på promenad och jag har aldrig känt mig mer felklädd än då. Hade antagligen fått för mig att när vår semester är slut, ja då är även sommaren slut...

På kvällen njöt vi av trädgården och gräsmattan. Våra dagar på landet är ju räknade så det gäller att uppskatta det lugna och den friska luften härute.

Nedan ser ni några bilder från vår dag. Bilden där min BH syns bjuder jag på!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar