Sidvisningar förra veckan

27 maj 2011

Trött

Inatt var ingen höjdare direkt. Agnes sov oroligt. Varken napp, snuttefilt eller tutte hjälpte. Hon gnällde i sömnen och sträckte sig efter min kropp ideligen.
Inte ens sova i vår säng hjälpte. Hon sov men verkade liksom vilja vara närmare än vad som är fysiskt möjligt. Kanske hon ville hoppa tillbaka in i min mage igen, den ultimata tryggheten liksom. Nu sover hon sött bredvid och är snart uppe i en timme vilket är extremt ovanligt på dagen.

Denna gråmulna dag skulle vi träffat min finaste Lovisa som är hemma mellan Norge-jobb men hon fick tråkigt nog feber och snuva. Jag och Agge ska åka in till stan i vilket fall för jag måste hämta mitt nya körkort som av okänd anledning enbart kan hämtas ut på posten i centrum. Sen ska vi till leksaksaffären och kika lite. Skulle behöva köpa en snuttefilt i lagom storlek. Den Agnes har nu är enorm och bara helt fel. Hon verkar inte gilla den nåt vidare men ger ändå tecken på att vilja ha en snuttefilt. Ska se vad vi kan hitta på.

Hoppas ni får en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar