Sidvisningar förra veckan

12 februari 2011

Bu!

 


Dessa fina kläder klickade mamman hem nyss (när pappan är på promenad med lillan och inte kan invända).Kunde inte låta bli. Jag älskar Laban, kanske lite mer än någon annan.
Agnes har redan en Laban babysitter och ett blått set som det rosa på bilden.
Jag har drabbats av Labansjukan, på fackspråk är termen Labanmani.

Det är något alldeles speciellt med ett litet sött spöke som rasslar med kedjor i korridorer om nätterna.

Nu ska jag röja alla spår ur vägen här, bort med VISA-kortet från nattuksbordet och tvätta bort köpglädjen ur ansiktet.
Snart kommer Agnes morfar hit på besök, alltså min pappa. Ska bli kul!!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Oj oj oj, det där känner jag igen. Tvätta bort köpglädjen ur ansiktet kan vara riktigt svårt....

    SvaraRadera