Sidvisningar förra veckan

12 oktober 2010

En helt vanlig sketen tisdag

Idag har det inte blivit några barn gjorda. Men vad skriver jag. Har ju faktiskt redan lyckats med den bedriften. Dock verkar ungen ha det ganska mysigt inne i min mage. Verkar inte finnas några planer på att flytta ut.
Jag kanske helt sonika borde vräka henne? Sorry bebis men nu säger jag upp hyreskontraktet. Du har till den 21:a på dig att packa ihop dina pinaler och komma ut. Mamma vill se dig (och ha sin kropp för sig själv igen)!

Idag har jag:

- Tvättat en maskin
- Diskat två maskiner
- Tagit ett långt bad
- Dammsugit (ett kilo katthår)
- Streamat serier
- Pratat med mamma i telefon


Intressant och händelserik dag hittills va?

Nu ska jag baka sockerkaka. Min syster lyckas alltid få dem fluffiga och perfekta.
Mina är kanske inte lika estetiskt tilltalande, men de är goda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar