Sidvisningar förra veckan

6 november 2011

1 år






Idag blir vårt lilla hjärta 1 år.
365 intensiva dagar har gått sedan den där mörka novemberkvällen på förlossningen.
Där du såg dagens ljus.

Det har varit ett spännande och lärorikt år. Vi har lärt känna en underbar liten människa, dig. Mest av allt har det varit fantastiskt sedan du kom! Och som vi älskar dig!

Din 1-årsfest tillbringade vi med lite mer än 20 själar i Furulidsstugan här i Björklinge. Då vår lägenhet här på landet är lite dåligt planerad är det svårt att få plats med så mycket folk. Blir lättare sen när vi flyttar.

Ovan ser ni några bilder från det lyckade kalaset. Agnes tyckte att presentpappret var mycket mer intressant än innehållet...ända tills vi kom hem. Då skulle det lekas med alla nya grejer!

Det här kommer för övrigt att bli mitt sista inlägg i denna blogg. Hade inte tänkt
skriva längre än till Agnes 1 årsdag. Nu är inte Agnes en liten bebis längre, utan en liten tjej med växande integritet och personlighet och då vill jag sluta blogga med henne i fokus, av respekt för just det. Med det sagt säger jag inte att jag aldrig kommer att blogga mer, tvärtom. Jag kommer alldeles säkert att blogga igen, men i vilket format och när vet jag inte just nu.

Ha det gott alla ni som läser! Vi ses igen!

1 kommentar:

  1. Vad glad hon ser ut när hon sitter och öppnar paket. Tråkigt att du inte ska skriva mer. jag kommer sakna dig. Om du börjar blogga igen kan du ju ge mig en vink så jag hittar dig. Hälsa familjen. Kram

    SvaraRadera