Sidvisningar förra veckan

1 september 2011

Full rulle

Den här dagen har gått i ultrarapid, minst sagt.
Agnes och jag var i stan för att hämta det här fina halsbandet. Det är graverat med Agnes namn och jag kommer att bära det jämt jämt. På bilden ser bokstäverna vita ut men det är en helt vanlig silvergravering. Snyggt och stilrent, precis som jag gillar det.



Vi svängde förbi Rusta också för att köpa små ljuslyktor till trädgården, ni vet sådana man stoppar ner i marken. De drivs med solceller; laddas på dagen när det är sol för att lysa med full kraft på kvällen. Fiffigt va! Det bästa var att de endast kostade 9 kr styck på rea så jag köpte på mig ett antal.

På kvällen var vi åter i stan och slängde skräp på återvinningscentralen. I min värld är det få saker som är så tillfredsställande som att göra sig av med gamla grejer. Tv-program om maniska samlare (hoarders) gör mig panikslagen. Hur kan de leva mitt i allt det där?

Imorgon åker pappan till GbG för fotbollshelg med goda vänner. Då kommer Agnes mormor hit och håller oss sällskap, mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar